B-Tugce Merhaba detaylıda herşey normal çıkmıştı kadın doğum doktoru beyni ile akfatası arasındaki boşluk biraz fazla beyin büyüklüğünde sıkıntı olabilir dedi gün bekliyorum doktora gitmek için bu durumda olup olumlu olumsuz sonuç alan var mı ?