33+0da erken doğum riskiyle 3 güb yatırdılar. Günde 3 nidicard kullanıyorum 35+5e geldim. Kızımın kilosu 2600 gibi şu an haftasının bebeği dedi doktor. Ama henüz nidicardı bırak demedi durduğu kadar dursun 40a kadar bile kullanılır dedi. Yani burada 35te 36da bırakan olmuş. Bu sefer de gelmesi mi gecikir acaba? Normal doğumla kendiliğinden doğsun istiyorum sanki 40ta bırakmak çok geçmiş gibi geldi