Ben de 23. Haftamın başıydı, 12 mm kısalma ve hunileşme vardı biraz , serklaj oldum.
Şimdi 39+1 deyim. Yarın doğumum olacak :) yata yata kendimi hiç yormadan bu günlere geldim , umut olsun size 🥰 ilerleyen haftaları siz de görürsünüz inş hep pozitif düşünün :)