Smr5353 Bu haftalarda olan arkadaşlar bebişlerinizi hergün hissediyormusunuz ? Ben 1 gün hissetsem 3 4 gün hisseymiyorum ya endişeleniyorum 2 ci gebeliğim
Zge12 Smr5353 kuzum normal benimde 2. Gebeliğim 1 gün hissedip 2 3 gün hissetmiyordum 25 den sonra düzene girmeye başlıyor.
minikari Smr5353 çok normal 22. Haftadayım hala öyle 🥹 28. Haftadan sonra düzenli olması gerekiyor diye biliyorum
Smr5353 Zge12 valla ilk gebeliğide çok sık hissediyodum ne bilim pıtpıt bişey atar gibi olurdu yada bişey gezer gibi hissederdim 😊 bundada bianönce tam olarak hissetmk için sabırszlanıyorum 🫠
Smr5353 minikari oğluma hamileykn nerdeyse hergün kelebek uçar gibi yada pıt pıt bişeyler olurdu bu oyle opmayınca endişelendim ya ne bilim Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kavuşuruz inşAllah 🤲
minikari Smr5353 benim ilk hamileliğim 🥹 insan endişe ediyor gerçekten hep iyi olsunlar Sağlıklı sıhhatli kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah
sevdaozz Smr5353 13+3 olduk daha başındayız yolun. Bir kaybım olduğu için hep tedirginim. Dualarınıza talibizz❤️🥹🥹
Zge12 Smr5353 olur kuzum o günlerede az kaldı şimdi daha çok küçük ya bide uykuda geçiriyorlar günlerini ☺️
saturnungolgesinde Smr5353 18+0 şuan ☺️ ben de çok sabırsızlanıyorum herhalde onu hissedene kadar hamile olduğumun farkına varmayacağım😅
HavvaM0806_ Smr5353 bu haftalarda günde 1 2 kere hareket hissetseniz de normal çoğu zaman uyuyorlar mis bu haftalarda bende 20+4 haftalık oldum hareketleri var hergun hissediyorum ama etmedigindede insan endiseleniyor
Smr5353 sevdaozz Allah bağışlasın hsyırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı Rabbim nasip etsin 🤲