farah3 irenbe ile görüşmeye gittim. Özellikle prof diye seçtiğim doktor, beni saçma sapan ikilemlerde bıraktı, tavrı vs çok ukalaydı o yüzden hiç gitmemeyi tercih ettim. Ama kadın doğum doktorumun 5 hastası orada tedavi oluyordu mesela.
Tavmergen de de bir arkadaşım negatif sonuç elde etti devam etmedi orda. Başka bir arkadaşım 2. denemede pozitifi gördü. Yanlış hatırlamıyorsam Servet Sağol idi doktoru, memnundu🤗