Aleynadiyorki Kızlar nerdeyse 20 gündür kahverengi leke geliyor doktor çift rahimli olduğum için normal dedi hiç bi iş yapmıyorum dinleniyorum azalmıştı bir haftadır bugün yine baya geliyor. Aynı durumu yaşayan var mı artık korkuyorum 12. Haftadayım.
misafir4578 Aleynadiyorki Bende yarım rahimliyim 8. Haftada kanamam olmuştu sonra kahverengi lekeye döndü progesteron kullandığım halde 1 aya yakın sürdü perinatologa gittim bebek büyüyüp tum rahmini kaplayana kadar devam eder dedi 14-16. Haftaya kadar sürebilir dedi gerçektende öyle oldu 12-13 gibi bitti tamamen
Busraaaakkk Aleynadiyorki ay kızlar 10.haftadayım az önce bende de ince kahverengi bi leke olmuş peçete ile silince geçti ama endişelendim hiç yaşamamıştım bir şey olur mu
Mrvoztckt Aleynadiyorki ben çift rahimli değilim aciksasi ama oğluma hamileyken 5.haftadan 18.haftaya kadar kanama oldu 16.haftada kan boşaldı . 2 hafta kırmızı kahverengi kanama oldu . Yine sağlıklı şekilde kucağıma aldım. Bu hamilelikte öyle olmadı çok şükür. Yine geldi tabi ara ara kanama. Emzirmeyi bırakınca kesildi. Diyeceğim o ki sabret
Aleynadiyorki misafir4578 ya çok geçmiş olsun inşallah bir daha yaşamazsınız Allah kucağınıza almayı nasip etsin
masal1612 misafir4578 banada armut rahim dedi doktor hamile degilim ama normal konturele gidince demişti bu rahim biçimleri kötü bişeymi ki
demettkilic Ben nerdeyse bütün gebeliğim boyunca yaşadım bunu. Doktor hep kahverengiden korkma kırmızı pembe gelirse önemli dedi. Kahverengi eski kan demekmiş. Sürekli yaşadım ve doğumuma 3 gün kaldı bir sıkıntı olmadı çok şükür
Aleynadiyorki demettkilic maşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin çok az kalmış. İnşallah bende o günleri görürüm evet doktor bana da kırmızı olmadığı taktirde korkma dedi. Sizde mi hep dinlenme halindeydiniz
demettkilic Aleynadiyorki benim zaten sürekli kanamamda oldu lekelenme dışında plasentam aşağıda olduğu için. Sürekli istirahat ettim bende o yüzden
Silaaaamom2025 demettkilic ayy cok sevindim bende doktor bakiym o zaman özelden arastırmada yapmak istemıyorum
misafir4578 masal1612 benimkisi problemli açıkçası tuplerimden birisi yok hacmi daha küçük normal rahime göre erken doğum riskim var . Ama sizinkini bilmiyorum ne desen yalan olur araştırın internetten makalelere bakın bulursunuz mutlaka bı kaç bilgi ☺️