Juniorr Mehtap_00 bir haftadır bende de var 31+2 yim bel ağrım geçmiyor yürürken zorlanıyorum resmen basamıyorum kontrolüm haftaya sancı ve kramp olmadığı için normal diye düşünüyorum ama tecrübeli anneler bilgi verse keşke
Mehtap_00 Juniorr evet banada ara ara oluyor 30 haftadn beri benimde kontrl 25inde beklicez mecbur inşallah tecrübeli birisi cevplar