Seahar Kızlarrr happy momda 33 gün gösteriyor sezeryan istiyorumm tahmini 20 günmü vardır. Çok heycanlıyım korkuyorum çok karışık hisler. Kan verince nile bayılan bir insanım nasıl olucak acaba
mucizemin Seahar özel de mi düşünüyorsunuz acaba devlette yapıyor mu sezeryan benim 3. Plansız gebelik oldu sezeryan olup bağlatmak istiyorum tüplerimi devlet hastanesine yapıyor mu acaba bilginiz var mı
Tazeanne2016 Merhaba benim de sezeryan olacak gün aldınız mı ? 36+3 benim de nasipse 9 Eylül doğuma tarihimiz
Aysegul_ll Tazeanne2016 aynı günde ilerliyoruz bende 36+3 üm vajinal doğum için elimden geleni yapıyorum bebek 38+5 den gidiyor 🥹🫠 sizin nasıl gidiyor bebeğin kilosu vs sebepli sezaryen mi
Seahar Aysegul_ll ben kendim istiyorum anksiyetem var o yüzden 33. Haftada gittim en son 2100 dü kilosu. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Tazeanne2016 Aysegul_ll ayy ne güzel denk gelmişiz 🌸🌸inşallah dilediğiniz gibi olur , sağlıkla gelsinler , bizim de bir hafta önden gidiyor ,biraz kilomuz yüksek ☺️☺️benim kendi tercihim de sezeryan plesantam da önde riske girmek istemedim
Seahar mucizemin evet devlet yapıyor tüplerini bağlamak istediğini belirt doktora ben özele gidiyorum
Aysegul_ll Tazeanne2016 sağlıcakla kucağınıza alın sizde inşallah 🥰 benimde çarşamba kontrolüm var bebetomun kilosundan dolayı önde gidiyor haftam bakalım doktor ne diyecek inşallah sezaryen demez suniye bile razıyım 🫠
Accountant Seahar oradayken kendini panikletme bebek hemencecik çıkıyor bebek çıkınca zaten sakinleşiyorsun otomatikmen hiçbir şey hissetmeyeceksin zaten sadece dokunmaları hissedeceksin sondayı uyuştuktan sonra taktır eğer ameliyattayken bir yansıma falan görürsen kapatmalarını söyle bakma kesinlikle
Accountant Seahar orası ameliyathane öyle bir şey olsa hemen müdahale ederler kuzum zaten ameliyata almadan bütün tahlillerin yapılıyor sonuçları çıkmadan almıyorlar bende de panik var sadece iğneden sonra bir mide bulantın tansiyon düşmen oluyor yani bende öyle oldu onlarda baştan söylediler zaten korkma böyle olacak diye çok panikleyince oksijen taktılar panik geldiğinde yaptığım gibi nefes egzersizi yaptım derin derin aldım bekletip verdim sadece nefesime odaklandım sonra geçti orda sana yardımcı olurlar hiç korkma