İçin rahat etsin git istersen ama bende tam o haftalarda başladı 1 buçuk,2 hafta kadar sürdü ben artık ped yerleştiriyordum o kadar çok geliyordu acile gittim doğum odasına alıp ultrasonla baktılar ve içim rahat etsin diye daha sonra özelede gittim orada da ultrasonla baktılar kanama alanı yok büyük ihtimalle yerleşme kanaması rengi kırmızı olmadığı taktirde korkma demişti her iki doktorda.