ManolyaZorAltun Kizlar benim tiroitlerm alindi ve hasemato hastaligim cikti basina gelen var mi ne yol izlendi tesekkurler
ElmasSs ManolyaZorAltun Haşimato bende de var hamilelikle birlikte kullandığım ilacın dozu artıp azalıyor dengesiz gidiyor benim birazcık o yğzden 2 haftada bir değerime bakıyorum
Xxzynpxx Benim de haşimato var gebelikte euthyrox isimli ilaç kullanıyorum. İlerleyen yaşlarda bu ilacı ömür boyu kullanmam gerekecekmiş.