Hamileyim 1.5 yaşında bebeğim de var onunla zaman geçiriyoruz her şeyimiz düzenli sabah bahçeye çıkıyoruz sıcak olmazsa öğlen de çıkıyoruz ev işlerini üstün körü yapıp devam ediyoruz akşam üstü de çıkıyoruz oynuyoruz geziyoruz 9da uyuyor benim kıpırık ama varya kendimle ilgili Hiçbişey yapmıyorum resmen duş almak sadece kaşlarımı bile alamıyorum o enerji yok eskisi gibi hamileliğimin başlarında böyle değildim küçük işletmem var onu yeniledim işler çıkardım şimdi öyle motivasyonsuzum ki bebeğimde sağlıklı ama sanırım çok yoruluyorum tek yaptığım ekran kaydırmak oluyor yoruluyorum