PBC merhaba canım 16 haftalık gebeyim 2 aydan beri kullanıyorum ilaç tsh 3.89 gebelerde 2.50 altında olması gerekiyor dedi doktorlar geçiktirmeden bi dahiliye doktorundan görüş alın bebeğin gelişimini çok etkiliyormuş randevu geç bulunuyor diye doktor bana kâğıt yazıp vermişti randevu beklemeden muayene olayım diye ama çok doktora gittim kadın doğuma başka sorunlardan bu konuyuda sordugumda hepsi aynısını dedi yüksek diye şimdi kaçla 1.35 lerde