Merhaba herkese. Son adetim 23 temmuzda oldu. Beklenen adetim 26 Ağustos. 6 gün gecikmem oldu. 31 Ağustos’ta kan tahlili verdim. 28.73 çıktı betam. Sabah sağlık ocağı hemşiremize yazdım. 6 gün gecikmeye göre düşük çıkmış betan dedi. Yarın tekrar kan ver bakalım dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı. Açıkçası kimyasal gebelikten korkuyorum