yenianne51 aslında katı beslenmeye geçmeyen bebek kabız olmaz ama geç kaka yapabilir ya da zor kaka yapabilir bir haftaya kadar yapmaması normal. Eğer günde bir kaç kez yapıyorsa yapamadığı için rahatsız oluyordur. Ben yeni doğan bebeğim kaka yapmakta zorlandığında onu sırtını göğsüme yaslayarak bacaklarından da tutarak tuvalet pozisyonuna getiriyordum öncesinde de Biraz masaj yapınca hemen kalasını yapıyordu. Gazlı olduğu 3 ay öyle yapıyordum günde bir kaç kez