Emanetimi_bekliyorum Merhaba kızlar ben bagkurluyum bagkur borcum var dogum parası alamayacagım yine de 32. Haftada belge almam gerek mi çalışmaya devam etsem sıkıntı oluyor mu dogum öncesi dogum sonrası