Kizlar hamile kalinca direk bagsurum cikiyo. Yani kabiz olmamak icin duphalac surup aliyorum o kabizligi onluyo ama bagsurdan dolayı yine cikamiyorum tuvalete. Sulu ishal olursa ancak oyle cikabiliyorum kafayi yicem tuvalete çıkamadıkca bulanti da oluyo. Bagsur icin glynvel krem kullaniyorum bide kantoron yagi suruyorum baska ne yapabilirim. Hamilelikten sogudum hepsinde ayni sorunlar deliricem artik