GamzeAGacs gebebirhem Ben yaptırdım canım 12+1 haftalıkken.Gittiğim özel hastane bir firmayla anlaşmalıydı.On gün içimde sonuçlar çıktı .Cinsiyetide öğrenmiş olduk.Bu arada biz fetal yaptırmayı kendimiz istedik ikili taramayla fln uğraşmak istemediğimiz için.12500 tl gibi fiyat ödedik.
sinemm22 gebebirhem Ben yaptırdım gentan firmasına 15 bin verdik cuma günü yaptırdım 10+5 te haftaya çıkar sonuçları
ylnydgd Ben de yaptırdım 11+2 de. Gittiğim doktorun anlaşmalı olduğu firmaya yaptırdım eve gelip kan aldılar. Nakit 15.000 TL. 10 günde sonuç geldi. Sağlıklı bir kızımız olacak inşallah 🙏
GamzeAGacs aysegul3409 Bize mail attılar .Bizde doktorumuza gösterdik.Cinsiyeti bize söylemiyorlar onun sonucu doktorunuza gidiyor.
aysegul3409 GamzeAGacs ayy heyecana bak 😅 10 gün sonra ben de Fetal dna örneği vereceğim. Bakalım günümüzü bekliyoruz. Dönüş için teşekkür ederim 🤍
gktgakyl Ben sağlık ocağında kan aldırıp gönderdim genox firmasına bi haftada çıktı sonuç 11000e geldi o şekilde hastaneden 15000 istediler
GamzeAGacs Yasemincifci Evet mail geldiğinde açarken heyecandan kalbim ağzımda atıyordu😊İnşallah güzel temiz sonuçlar alırsınız.🌸