Nevagibi Reglimin 17. Günü çatlama oldu bence, 3 gündür üst üste de yumurta akı kıvamında akıntım oluyor en yoğun 15. Gün gelmişti bugün de devam etti inşallah sağlıklı çatlamıştır
tahamommy Nevagibi gözüün aydııın son kez değerlendir bakalım canıığğğ ❤️ hayırlı haberler verirsin inşallah 🥹
[silindi] Nevagibi ay hadi bakalım. İnşallah 🦋Bugünden itibaren sayıp ilk testimi 10. Gün yapacağım ben🥹
Nevagibi [silindi] geri sayım başladı 🕰️ ben 12. Gün yaparım diye düşünüyorum belirti görürsem daha erkene de çekebilirim bilmiyorum zamanla belirtilere göre bakıcam bat 5-6 eylül benim
[silindi] Nevagibi benimde 3 4 eylül ama bazen gecikiyor benimki normaldede. O yüzden geciktiği zaman hemen umutlanmıyorum🥹 teste göre bakacağım. 10. Gün çıkmazsa 12. Gün tekrarlayacağım. Awox umarım benide mutlu eder❤️
Ozgeliz asjajfkskvlrldlxl124724727 adet döngünüz kaç günde bir ? 11 Ağustos da adet oldunuz kaç gün sonra ovulasyon testi yaptınız ?
Nevagibi [silindi] benimde bazen gecikiyor özellikle korunmayı bıraktıktan sonra sapıttı bazen erken bile geliyor bakalım umarım gebelik öncesi son adeti görmüşüzdür, bende de awox var trendyoldan almıştım 5li onlarla yapıcam 3-4 eylül gibi
asjajfkskvlrldlxl124724727 Nevagibi Sanki gittikçe koyulaşıyor yakın gibi çok bilgim yok bu testlerle ilgili
Nevagibi asjajfkskvlrldlxl124724727 evet canım muhtemelen 14-15. Günlerde pik görürsün bir iki güne olur yani