Lavantakokusuu Kuzım 11 aylık olacak. Doğduğundan beri formül mama kullanıyoruz. Gece ne kadar doyurursam doyurayım mutlaka mama için uyanıyor. Ne zaman bırakır sizce?
Deletedmom_7156 Lavantakokusuu kızım 3 yasına kadr hem gece hem gündüz beslendi emiyordu etmeyi bıraktığımız gibi gece beslenmesini bıraktı 11 aylık hem bana göre kücük hemde bence daha zamanı var eğer gündüzde veriyorsanız gece gündüz aynı anda kesmeyi deneyin biraz zor bi dönem oluyor ama bıraktırmak istiyorsanız kesin kararlı olun ne yaparsa yapsın vermemeniz gerekiyor ama bence bi buçuk yasına kadr bekleyin derim kücük cünkü
zeyka Kızım 21 aylık gece 2 kere süt için kalkıyor bebeğiniz çok küçük. Alistiklari için de uyaniyorlar. Mamasını içip uyuyorsa bence sorun yok. Büyük kızım 1 buçuk yasindan sonra uyanmiyordu. Her çocuk bir olmuyor.
KUZUCUK01 Kaç ml yapıyorsunuz? Biz 10.5 aylık olmak üzereyiz 180 ml yapınca bazen bitiriyor bazen dibinde kalıyor, bitirmezse daldıktan 15-20 dk sonra uyku sersemiyken yediriyorum içiyor. Mamaya bebe bisküvisi katmayı denedinizmi tok tutar
Lavantakokusuu KUZUCUK01 6 ölçek içiyor maksimum 7 ölçek yaptığımda bitirmiyor. Zaten bir defa uyanıyor eğer tok uyursa
Lavantakokusuu Deletedmom_7156 aslında alışkanlık değil. Acıktığı için uyanıyor belli mamayı içince direkt uyuyor çünkü ama şu gece boyu tok tutan mamalardan falan da denedim ama o mama illa içilecek.🤣 Gündüz vermiyorum sadece katı beslenme zaten.
Deletedmom_7156 Lavantakokusuu o zaman uyumadan çorba yedirin ekmek doğrayıp belki o şekilde tok kalır ve kalkmaz ama dediğim gibi daha kücük onuda göz önünde bulundurmak lazım