Seyma63_ Bende 37+2 deyim, uykusuzluk haftalardır var ama son2-3 gündür daha da ağırlaştığımı hissediyorum 🥹 Allah nasip ederse normal doğum istiyorum bakalım, gün içinde sürekli hareket halindeyim ödemim yok çok şükür, bel ağrılarım artmaya başladı
ipek_94 Kivirkivir-35 37+4 nişanım geldi henüz sancı vs yok bakalım erken mi gelecek 1 hafta bekleyecek mi 😕
Kivirkivir-35 ipek_94 herkesin degisiyormus 1 haftada durabiliyormus bakalim ne zaman gelicekk senin ki 🤗
ebruscan Kivirkivir-35 Memmun oldum ☺️ inşallah amiin sağlıkla gelsinler 🙏🏻 evet uykusuzluğa alıştırma yapıyor bizim sıpa, biraz erken başladı ☺️ bugünü atlatırsak bir başak erkeği geliyor 😅 sizin cinsiyeti ne
Kivirkivir-35 ebruscan bende cok memnun oldum haberleselim mutlaka dogurunca soyleyelim 🤗 bizimde bir basak erkegi olucak insallah😅
Kivirkivir-35 Betsahb aa şaka yapıyorsun bileğe kadar neden vurmuş ki scaba ya. Benimde bugün sol kalçamdan çekme oldu gibi böyle aynı şeyler resmen ben daha gidip göstermedimde bu çarşamba gideceğim kontrole olmadı devam ederse söylerim doktora. Şimdi devlet ne diyor sana normal mi diyor doğum için çünkü devlet hep normal diyor
Betsahb Kivirkivir-35 devlet bırsey demedi ortopediye git dedi gittim sinir sıkışması dedi ilaç veremem dedi çarşamba günü randevum var kadın doğuma o zaman ak kara belli olur sanırım yürüyecek durumda değilim yani bacağımı açamıyorum bende korkuyorum sezeryandan ama diretmezler umarım normal doğum diye insana denk gelirim inşallah
Seraphavar Benimde 37+3 4 sezaryanım sancılarım var nstden çıktı sancılarım Diyarbakır’a yönlendirdiler orda iyi bi doktor var mı bilmiyorum
Kivirkivir-35 Seraphavar ay bebis durmak istememis gelmek istiyor. Allah kucagina almayi nasip etsin🙏🙏
Kivirkivir-35 Betsahb insallah ya normal cok zor olabilir cunku senin icin. Benim suan soktor normal diyor bakalim oyle bekliyoruz ama son dakkikaya kadar belli olmuyor hic bebege bagli birazda
Nur124 Kivirkivir-35 evet benim çok erken başladı karpal tünel sendromu diyorlar su son haftalar da şiddetlendi tabi
bestesa Ben de 38+1 im. Tüm hamileliğimi çok aktif geçirdim, ama 2-3 gündür canım yataktan kalkmak istemiyor, düz ve sağ tarafımda 5 dk yatabiliyorum tek rahat olduğum pozisyon sola yatmak fenalık geldi 🫣 çok yemek de yiyemiyorum artık ödemim falan gitti kilom sabitlenmişti 1 kilo falan vermişim şimdi 🫠 sancılarım çıktı Nst de ama gelen giden yok🫠
Morrinah Kivirkivir-35 ah öyle bizde uyku çok ağır gelir oldu bebiş hareketlerinde azalma var aşırı baskı var geldi çattı biz 10 güne kavuşuyoruz prensesimle