Merhaba , 14 ağustosta bebeğim doğdu tek ayağı bu şekilde. Doktorumuz rahime baskıdan dolayı böyle olduğunu elle düzeltebiliyorum bebeğim kendi ayağıbı ileri itebiliyor düz duruyo, !) ay bekleyin zamanla düzeliceğini söyledi sonra duruma göre ortopedi doktoruna gösterirsiniz dedi. Ben şimdiden araştırmaya başladım ne kadar erken ortopedi görürse o kadar iyi olduğunu söylüyorlar bende doktor arayışına girdim istanbul tuzla pendik beya kocaeli tarafında doktor önerebilirmisiniz ve bu durumu yaşayanlar neler yaptınız yardımcı olabilirmisiniz ? 