Htcgnl Aynı olayları yaşamışız canım seninle. Doktorum devlet hastanesinde yaptırabilirsin ama bi ya da iki
Kere olduğunda kabul etmiyorlar sen üç kaybım var diyebilirsin dedi. İki kere kürtaj olduğumu ve bir kere de düşüğüm olduğunu söyleyeceğim mecburen. İstanbul’da oturuyorum canım. Eğitim araştırma hastaneleri yapıyormuş ücretsiz şekilde sen de yaptırabilirsin aslında. Doktorum 10 tane test adı yazdı pıhtılaşmayla ilgili gittiğim hastane 4000 dedi ve gereksiz olduğunu düşünüyorum özelde yaptırmamın. Genetik için bile 1000 tl aldılar hala da çıkmadı sonuç