Çizgiyi siz görüyor musunuz ? Kuruma çizgisi mi ? İlk 5 dakika içerisinde gördüm ama ümitlenmek de istemiyorum burada bir arkadaştan gördüm ovülasyon testi yapmıştım 2 gün önce iki çizgi çıkmışti şimdi normal test yapayım dedim bakar mısınız boşa ümit bağlamayayım pazartesi kan veririm olmadı 