Kızlar selamm🌸 37+1iz bugün. Kendi doktorum izinde olduğu için başka doktora yönlendirdi bu haftalık. NST çekildi ama doktor uyuyor dedi seruma yolladı şekerli su gibi bir şeymiş ilaç değilmiş. Ama acilde sanki imalı konuştular para için yaptırmış olabilir mi doktor? Kahve çikolata belki uyandıracaktı bilmiyorum benden önceki gebeyi de yolladı seruma. Daha önce yaşayan var mı?