rosee233 Arkadaşlar sordum ama yazan olmadı . Adetim gecikti . Hamile değilim. Doktor Duphaston yazdı sökülsün diye ,10 gün sabah akşam iç dedi, ilacı içerken mi adet geliyor, deneyimleriniz neler , veya bıraktıktan kaç gün sonra geliyor ?
sutlukahve_ rosee233 sabah akşam bir tame içiyorsun canım ilaç bittikten 5-10 gün sonra oluyosn kişiden kişiye değişiyor ben kullanınca 3-5 günde oluyor ilaç bittikten sonra
Rav-Ebu rosee233 kaç günlük gecikmen var benim 9 günlük adet gecikmesi varken verdi doktor 2 gün falan içtim dün bugün içmedim 13 günlük gecikmem var 🥲
rosee233 Rav-Ebu benimden bugün tam 10 gün oldu gecikmeye 🥲benim ilaca başlayalı 6.günüm , siz neden erkenden bıraktınız
Rav-Ebu rosee233 offf ben ilacı unutuyorum içecek vaktim olmuyor 2 çocuk var birde ne bileyim telastan unutuyorum 2 gündür sizin son adet tarihi ne ?
Rav-Ebu rosee233 bende bugün 15. Gün gecikme ile kan verdim kan sonucunu beklerken adet oldum düşünebiliyor musunuz 15 gün gecikmeeeeeee
Busraaaakkk rosee233 ilacı 2.içmemde yani hemen adet olmuştum. Bu ilacı ben 3-4 kez kullanmısımdır hepsinde de öyle oldu