Ben Bengi hocaya gidiyorum çok memnunum normalde çok yoğun oldukları için mesajlara geç dönüş felan olur ya bana anında cevap veriyor. Ve unutmuyor giden kişiyi bizim bebiş muayenede kendini göstermemişti bana dedi ki kontrolde sözüm olsun fotoğraf vereyim , kontrole gidince ben bir şey demeden , Bengi hoca bakalım bu defs miniğimiz kendini gösterecek mi dedi ve sırf fotoğraf alayım diye 15 dk felan muayene etti . Muayene süresi kısa değil bana göre ben yeterli buldum . Bebeğin haftasıyla uyumlu olup olmadığını söyledikten sonra benim bir sorunum varsa onu soruyor yoksa onların da işi gücü var sohbete gitmiyoruz ya 😁