Hanımlar merhaba 🌼 22+4 haftalık gebeyim. Hiç ilaç yanlısı biri değilimdir parol bile kullanmam. Gebeliğimin en başından şu ana kadar çok ciddi alerjik öksürük, istifralar geçiriyorum dışarıdan temiz içerikli takviyeler kullanıyorum çok düzenli ve oldukça şekersiz tuzsuz glütensiz bir yaşam benimseyen biriyim kahve ve çay tüketimi dahi yok. 1 aydır da ellerimde ciddi sinir sıkışmaları ve uyuşmalardan dolayı uykularımı tamamen kaybettim ellerim tutmuyor gün içerisinde bile her şey elimden düşüyor çatal bile tutamıyorum bununla ilgili bir sorun yaşayan var mı aranızda ? Ne zaman ve nasıl geçer bileklikler , soğuk kompresler ve takviyeler alıyorum ama asla geçmiyor. Yaşam kalitem düştü lütfen bilen varsa yardımcı olabilir mi?🥹💗🌸