esmanur3406 1,5 yıl geçti korunmayı bıraktım hemen kaldım, hamileyim şu an. Bence en az bir 1,5 - 2 yıl çocuksuz olunmalı, evine eşine yeni düzene alışılmalı eşinle vakit geçirmeli cinsel hayata doyulmalı. Hemen çocuk genelde çiftleri uzaklaştırıyor. Ben hala düşünmüyordum korunmaya devam edecektim de eşim çok istedi bende artık 1,5 yıl geçince kabul ettim 27 yaşındayım.