Hanımlar selam biz tam 28 haftalık olduk.Ama en başından belli bebeğimin tüm hareketleri kasıklarımda resmen.elimi koyuyorum tüm hareketler kasıklarda.benim gibi yaşayan var mı bu durum normal mi?doktoruma her gidişimde soruyorum normal daha çıkacak diyor ama bukadar olması riskli bişey değil demi.