buseb95 Kızlar merhaba 32+2 deyim, bebişim makat geliyordu ama dün baş aşağı döndüğünü gördük:) böylece normal doğum için kendimi psikolojik ve fiziksel hazırlamaya çalışıyorum. Bu benim ilk gebeliğim ve annem dahil etrafımdaki herkes sezaryen doğum yapmış. O yüzden bana öneride bulunacak çok kimsem de yok. Kendimce birşeyler okuyorum, pilates ve yoga yapmaya çalışıyorum. Vajinal doğum yapan annelerim acaba bana önerileriniz olur mu doğumu daha iyi atlatmak için çünkü ben biraz korkuyorum🥲🤍
Kabiyra00 buseb95 ben de şurada durayım. İnşallah pozitif şeyler anlatırlar 😅 ilkini mecburen sezaryen oldum şimdi normal istiyorum inşallah
nebus buseb95 normal doğum zor bir süreç kolay diyemem asla ama inanılmaz güzel bir his. En başta kendine inanman lazım bu doğal bir süreç ve inşallah çok güzel geçirirsin. Benim sancı m geldiğinde hemen hastaneye gitmemiştim 5saat kadar evde çektim sonrasında da 7saat hastanede çektim. 40+5de doğum yaptım bebeğim gelmiyordu 😅 açıklık için en güzeli hafif tempolu yürüyüş ve banyoda su altında squat gündüz 2cm olan açılmam bunları yaptıktan sonra 6cm olmuştu ve gece doğumum başlamıştı. İnşallah güzel anlayışlı bir ebeye denk gelirsin inan bu herşeyden önemli inanılmaz bir moral oluyor eğer ordaki insanlar iyiyse sana karşı anlayışlıysa. Doğum anında bağırmanın falan kimseye faydası yok sakın bağırıp boğazını ağrıtma derin nefes al ve bebeğini çıkarmaya odaklan 😅 hurma adaçayı ananas rahim ağzını yumuşatır kolay bir doğum sağlar diyorlar inşallah sağlıkla alırsın bebişini kucağına 💖
tahamommy buseb95 şuan hafif egzersizler yapın bence haftanız daha erken 35 ten sonra biraz ağırlık verirsiniz, kimsenin de doğum hikayesini dinlemeyin kendi bedeninize güvenin derim 🥹 sağlıklı güzel bir doğumunuz olur inşallah, ben perine masajını çok duyuyorum ama kaçıncı haftada başlanması gerek tam bilmiyorum onu da bi araştırın derim
QueenBahar_ buseb95 şöyle ben 35 haftalıkken büyük bir temizlik yaptım sonrası gün aşırı sancım vardı hastneye gittim açılmam vardı eve döndüm 36+1 doğum yaptım kolay oldu Şöyle canım normal için sık sık hareket yap özellikle son haftalarda çök kalk pilates vs yapabilirsin
Fridae Kafada hazır olmak gerekiyormuş 🥲 bende 33. Haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve doktor bana da normal doğuma çok elverişli bebek dedi şimdi kendimi hazırlamaya çalışıyorum bende 😅
buseb95 tahamommy pilates ve yoga yapmaya çalışıyorum haftada 4 gün gibi yürüyüş pek yapamadım ama olsun:) perine masajını doktorum 35 ten sonra falan olabilir dedi bana
buseb95 QueenBahar_ haklısınız bunu çok duydum sanırım yorulmalı aktiviteler de doğumu tetikleyebiliyor ve tabii ki pilates hareketleri esnekliği artırıyor umarım artırır teşekkür ederim🥰
Fatmandrsv Size doğumda yanınızda hep destek olacak, cesaretlendirecek , şefkatli , o sırada size masaj yapacak , bebek gibi eşlik edecek biri işe doğuma gidin ❤️
buseb95 Fatmandrsv sanırım en önemlisi bu doktorum da aynı şeyi dedi bizi panik hale sokabilecek negatif enerji verebilecek kişileri hemen çağırmamak lazım💕
Annemoji buseb95 Ben doğum şeklime sancım gelip hastaneye yatışım yapıldıktan sonra karar vermiştim. Doktorum bana soruyor ben doktoruma sormuştum kız sen biliyorsun şu an her şey Vajinal doğuma uygun demişti iyi o zaman Vajinal olsun demiştim. Çünkü sen kendini ne kadar hazırlarsan hazırla en basitinden suni sancı alırsın bebeğin kalp atımları yavaşlalar ve acil sezaryene alınmak zorunda kalabilirsin Allah korusun. O yüzden doğum şeklini o anın akışına bırak naçizane tavsiyem 🌸
buseb95 Annemoji doğru söylüyorsunuz her an her şey değişebilen bir süreç doğum akışa bırakmak en doğrusu aslında ama tabii insan bir şeyler bilerek girmek istiyor o ana 🥰
Fatmandrsv buseb95 kesinlikle konuşmayın öyle insanlarla. Size hep enerji ve cesaret verecek kişi ile doğuma gidilir. Sabırla masaj yapacak biri olsun tabi :)
Sennurklc1 Normal doğum yaptım fikrimi belirtmek istedim 🥰 son zamanlarda pilates ve yürüyüş çok fazla yardımcı oluyor doğum için 🙏🏻