basarratagun ben ona gidiyordum sevmedim onu, resmi ve kısa doktorsal terimlerle konuşuyor yani hangimiz anlayabiliriz ki.
Ben 31. Haftama girerken değiştirdim bana sende normal doğum yapacak tip yok sanki acıya dayanıklı değilsin burda öyle çok hasta var sezaryene kaçan dedi oysa hiçbir muayene bile yapmamıştı hani canımın acıdığını görse🙂daha başka soru sormadan çıkıp hemen doktor değiştirdim önceden kızılaydaydı zaten hastane başlı başına kötüydü