tubbis Bizim görüş günümüz 27 sinde 1 ay oldu çok merak ediyorum nasıl ve detaylı ultrasona girecez🥹Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
ozlemikka mucizebebegimmm 35. Hafta dün gördüm 2500 gram idi. Ama aşırı bir bel ağrım var fıtık ağrısı gibi canımı sıkıyor bu durum
mucizebebegimmm ozlemikka ah o bel ağrısı, bende 2 fıtık var bide mahvediyor gerçekten. Allah yardımcımız olsun 🥰🙏🏻
mucizebebegimmm hulya4627 inan bilmiyorum, zaten 4 Eylül demiştik. Onda hala kesiniz ama herhangi bi kayıt vs yapmadı haftaya yapacak bence 🥹
nurbbdg nur_sin Selam. Benim cok sakin geciyor hafif bulantilarla atlatiyorum şuan icin, 64 günlük benimde ayni tarhlerdeyiz 🫶🏻🙃
imcakir mucizebebegimmm bende bugün gittim 🤭 güzel haberler aldım 34+0 ız Biri 2438 48 cm biri de 2396 47 cm 🌸🤲🏻🥰 37 yi görmeyi planlıyoruz bakalım 🙏🏻🥰😇
mucizebebegimmm imcakir oyyy ikizler bide. Allah kolaylık versin, sağlıkla vaktinde kucağınıza alın. Maşallah 🧿 🥰🙏🏻
nur_sin mucizebebegimmm önce prilam kullandım olmadı prizin verdi olmadı Zofer verdi bulamadım onzyd aldım deneyeceğim
Zeynepkarip mucizebebegimmm Bizim görüş günü pazartesi Allah nasip ederse 31+3le yola devam ediyoruz💕💕
demirrleydi_ mucizebebegimmm sağlıcakla gelsin miniş 🥰 bizde 28+4 olduk 2 eylülde randevu var o zamana kadar 30 a dayanıcaz inşAllah 🥰