Kızlar Temmuz 20 sinden beri resmen mücadele verdim sabır taşı diyenler oldu aslında onu denemedim ama kestim aslında emmiyor yara bandı yapıştırdım az evvelde tekinin düşmüş atletteydim gördü nasıl ağladı nasl bende ağladım çok üzücü ama sonuçta 2 yaşa kadar emdi diyip kendimi avutuyorum 😞😞