13+3′üm mide bulantım ilk haftalarda pek yoktu ama
4-5 gündür bulantım başladı sürekli öğürüyorum çok kötüyüm hiç halim yok 1 aydır da doktora gitmiyorum korktum böyle olunca randevum çarşamba😞normal
mi bu durum? Benim TSH gebeliğe bağlı çok düşmüştü sıfır olmuştu neredeyse t3 ve t4 normaldi diye takip edeceğiz dediler pazartesi tekrar baktıracağım aradan bir ay geçti ona bağlı bi sorun mu yaşıyorum acaba