23 haftayı doldurduk dün ayrıntılı ultrason vardı doktor beynin arka kısmında bir bölgenin en fazla 10 mm olması gerektiğini bizim 9 mm olduğunu söyledi 1 ay sonra kontrol edelim gerekirse MR çekilir dedi böyle bir şey yaşayan var mı sıkıntı oldu mu çok korktum