Yildizsezgin Bende de var canım ilk başlarda çok ağrı yaptığı oluyor. Ama bi süre sonra geçiyor ağrısı da kendiside en kötüsü doğumda gidiyormuş. Yine de çok ağrın olur dayanamazsın için rahat etmezse tabi ki git doktoruna ihmal etme. Ben 23 haftalığım şükür bi sıkıntı yaşatmadı. Korkulacak bi durum değil yani içini ferah tut sen bak doktorunda söylemiş zaten. 🙏🏻🤗