PapatiA Kızlar dalin kullandık bi ara onun içinde kimyasal çok kıllanma vs dediler bıraktım Mustela aldım bu güzel gibi fakat çok pahalı geldi bana cocuk için önemli değil tabi ama benim sıpa büyüdü artık canı sıkıldımı köpük banyo siz hangi marka kullanıyorsunuz
Merve-metin PapatiA konakları için mustela kullandım geçince konakları daline döndüm dalin kullanıyorum doktoruma sormuştum en eski şampuan markası dalin onunla devam edebilirsin demişti bana
semagok Daha önce alerjisi sebebiyle mustela kullandık alerji hafifleyince daha uygun bir marka baktım e bebek baby me de doğal içerikli imiş ona geçtik bi sıkıntı yaşamadık
Lacta PapatiA Sebamed bebeğimde konak vardı. 2. Kullanımda hemen geçirdi. Öncesinde Dalin kullanıyordum. Emzirme uzmanıyım kimyasal şampuanlara merakı olan hocamın tavsiyesi ile onu aldım ve çok memnun kaldım. Tesviye ederim.
dmrelif Uni baby alacağız biz dalinle aynı sayılır biraz daha temiz içerikli genel olarak uni baby iyi geliyor bana içerik açısından tamamen doğal içerik olanlar niyeyse yalan gibi hissettiriyor illaki koruyucu olacak yoksa oksitlenme yapar
ozgeyenigul dmrelif yoo hiçbir şey olmuyor 🤭 mis gibi tertemiz oluyor çocuk vücuduna kimyasal değmeden 💕
Talentedmom PapatiA dalin kullanma içeriği kötü Malesef mustela da bozdu dediler ben temiz içerikli Ecowell aldım losyonunu da aldım
denizmanzarasi PapatiA hepsini kullandık neredeyse (siveno, ecowell,incia,dalin, johnson baby)en son chicco aldım memnunum ondan
annelikyolculugumm İçeriği temiz BioBaby arkadaşlarım kullanıyor çok memnunlar ben de 3×500 ml geçenlerde flash indirimde 249a aldım 2 paket şimdi fiyatı normal fiyatında ama takip ederseniz indirime giriyor. (Bioxcin satıcısında)
Zeynepkarip PapatiA gebelik okulundaki ebemiz eğer bebek için şampuan kullanacaksanız karışık ürünler almayın dalin kullanacaksanız ise set olarak alın demişti bizde dalin aldık ama içeriği kötü mü dalinin?
PapatiA Zeynepkarip kötüymüş gerçekten çocuğun heryeri kıl doldu inanırmısın ve yiğeniminde öyle oldu yorumlarda gördüm bıraktım hemen dogruymuş.
Deletedmom_290 PapatiA eczanede Bıtkısel şampuanlar var yada doktora sorun Bıtkısel şampuanlar onerıypr hem cıldıne göre de
PapatiA Deletedmom_290 onlar hangi markacıysa onu önemiyor daha dün dolandım dükkanlarında ne var ise ona şöyle iyi böyle iyi yapıyor