Hanim123 bende ilk hamileliğim de yaşadım dış hemoroid benimki ama doğumdan sonra da kaldı şuan ikinciye hamileyim ve maalesef ki daha da fazlalaştı memeler beni ilk hamileliğim de 10 gün felan zorlamıştı sonrası şükür iyiydi bunda da ara sıra oluyor ağrı affedersiniz memeler şiştiği için vede çoğalma olmuş rahatsızlığım sadece ondan benim iç hemoroid daha ağrılı diyorlar