Evet canım çok normal sakın korkma bende de oluyor bu bende de 26. haftama girdim bugün mesela gün içinde belli saatlerde hareket Edip belli saatlerde hareket etmiyor ya da bir gün boyunca hiç hareket etmediği oluyor sadece dediğin gibi kıpır kıpır oluyor ben de çok endişelenenmiştim ve 2 3 kere hastaneye gitmiştim onun için yani bebek uzun sürede uyuyabiliyormuş ve ayriyeten doktorlar gün içinde 1 2 kere hareketi normal karşılıyorlarmış korkma eğer birden kusman kanama ya da sızıntı şeklinde su hissedersen acil doktora gidersin bunlar haricinde korkmana gerek yok