Deletedmom_290 doktor iyidir muhakkak ama devletinde karşıladığı bazı ilaçlar olduğu için hemen onu yazıyorlar bende söylüyorum ben bunu kullanamam içeriğini beğenmiyorum diye tamam diyor, devlet dediğim devletin karşıladığı ilaçlardan bahsediyorum, yoksa özeldeki doktorlarda yine devlet ilacı yazıyor, önce sen araştırıp şunu kullansam olabilir mi diye sorabilirsin mesela doktorluk bir mesele değil bu