Hamile41 Bnde civilden casual sonic aldim pusetsiz digerleri 15 kilo tasiyomus bnm aldigim 20 kilo felan kapamasi acmasi kolay
yagmurr48 aysecam Canım biz siyah rengini aldık. Fiyatı da 799tlydi. Kurulumu felan çok rahat ve kolay. Araç biraz büyük o kadar. Ama arabanın sürüşü felan çok rahat
aysecam yagmurr48 Bende geçen gittim e bebeğe inceledim biraz güzel araba gerçekten hayırlı olsun renkte karar verememiştim ama sanırım bende siyah alıcam ☺️
yagmurr48 aysecam Kahverengisi de çok güzel Ama Benim eşim siyah aşığı 🤣 o yüzden siyah aldık biz canım