Anneler günaydın 32 haftalığım ve maalesef sigrayı bırakamadım günde 6/7 dal içtim en fazla ve artık doğum yaklaşıyor geçte olsa içmek istemiyorum sıkıntı yaşarım diye korkuyorum doğumda ve sonrasında bırakmak istiyorum geç kaldım mı sizce bebeğimin ciğerleri gelişmeye devam ediyor mu yoksa hersey için geç mi solunum sıkıntısı yaşar mı ?