Sumhanim Kızlar merhaba 18 ağustosta yerleşme kanaması gördüm. Yumurtlama ise adet başlangıcından sonra 17. Gün oldu. Bugün adet gecikmemin 3. Günü ama gebelik testi silik çizgi çıkıyor. Bu normal mi? 3 günlük gecikmede daha belirgin bir çizgi olmaz mıydı
Sems__6nur Sumhanim yok cnm benimkide 6gün geçti silik çıktı sonra koyulaştı o geç dölenmeden kaynaklıymış doktorum söyledi
Sumhanim Sems__6nur peki ne zaman keseyi görebildiniz sağlıklı bir gebelik mi Daha önce kimyasal ve düşük yaşadım endişeleniyorum çok
Sems__6nur Sumhanim evet 3düşük yaptım şusn geç dölenme olan duruyor ve 6.3günlüken kalpatişini duydum şuan 20+4 haftalık cinsiyetimiz erkek inşallah seninde olur canım iyi düşün
Sumhanim Sems__6nur bugün beta verdim Adet gecikmemin 4. Günü değerim 20 çıktı. Sizin nasıldı süreciniz Çok düşük değil mi? Muhtmelen kimyasal gebelik
Sems__6nur Sumhanim geç dölenmede olabilir kimyasal oldunu anlamak için tekrar kan vermen gerek onun yükselişine bağlı kimyasal olup olmadığı eğer 40 yada biraz dah yüksek çikarsa normaldir
Sems__6nur Sumhanim ben hamileliğin 17 haftasına kadar lekelenmem oldu yerleşme kanama oldu normal kananam oldu normal bence o tutunma aşamasındada oluyor yani yinede bı dedne kan ver eğer değer de düzensizlik varsa kimyasaldır ona göre doktora başvur durum açıkla ona göre takviyeler destekler verilir