Nazlimazlum Kızlar 40+5 im nişan gibi birşey geldi yeşil içi çok hafif kanlı 4.11 4.29 4.46 4.59 5.22 5.37 5.57 6.13 kasılma saatlerim acaba doğum başlar mı 🥹🥹🥹
hiranurtas Nazlimazlum doğum başlamış cnm hayırla gelsin bebişin inş cnm Rabbim bir avaz’da kurtarsın inş
Ipek321 Nazlimazlum doğum başlamış ay ne güzel sağlıkla bir avazda kavuş inşallah canım benim bebeğine sağlıkla alırım kucağına ♥️🤲🏼
minnakhanimmm Nazlimazlum yeşil olarak geldiyse bebek kakasını yapmış olabilir gebelik okulda öyle demişlerdi bence hastaneye gidin bir doktorlar bakmış haftanızda geç çünkü
Deleted33000 Nazlimazlum doğum başlamış canım rabbim bir sancida dogurmayi nasip etsin bebeğini kucağına alınca bütün ağrı sancılar gececk bunu unutma çok bağırma o gücün ikinmada lazım olacak sana canım
Nazlimazlum Nst de sancı çıkmıyo ama sancı çektiğime de eminim açıklık da 2 cm ben doğuramıycam galiba 😭