Kızlar 2 gün önce normal doğum yaptım bebeğim tutmuyordu dün geceden beri tutuyor çok şükür . Acıkınca ağlıyor emziriyorum sonra kendisi tok olunca bırakıyor . Yani ben öyle anladım şimdilik. Kızlar ilk ağzına aldığında memeyi Allahım böyle bir ağrı yanma olamaz yaa ne yapmam gerek acaba süt gelmediği için mi böyle yanıyor ağrıyor yoksa alışma süreci mi . Lansinoh Göğüs ucu kremini de kullanıyorum pek faydasını görmedim lütfen önerilerinize ihtiyacım var