Eyllullu bana da perinatolojiden önerdiler 2 defa ama içim rahat etmedi vurdurcaktım hastanenin aşı birimine gittim senin koruman var neden vurduruyorsun ihtiyacın yok dediler sağlık ocağına gittim aynı şekilde orda da niye vurduruyorsun ihtiyacın yok 3 yıl koruması var dediler bende vurdurmadım 32. Haftama giricem 🤦🏼♀️ illa vurdur derlerse vurdururum çünkü 2024 nisan ayında vurdurdum geçen yıl hamileydim yine