Kuboss06 Kızlar Doğum yapalı tam 2 ay oldu ama hâlâ dikiş yerinde ağrı ve ara ara biraz şişkinlik oluyor bu normal mi? Aranızda bunu yaşayan oldu mu?
susaMom_ Kuboss06 Normal bana göre ama ne tür bir ağrı sürekli devam mı ediyor yoksa bazı durumlarda mı 1 yıl önce doğum yaptım hala yeri gelir ağrısı olur dikiş yerinden
susaMom_ Kuboss06 Bende de aynı şekildeydi zamanla azalıyor ama tamamen gitmedi kesinlikle ikinci hamileliğim şuan o bölgeye baskısı arttıkça ağrı oluyor