Merhabalar
Dün gece karnımdaki acı ve ağrı ile alakalı bir post açmıştım ama karnındaki ağrıyı düşündüğüm için ertelediğim bir ağrım daha vardı bu gece 3. Gece 3 gün önce sol tarafımda Kolumun altında kaburgamda bir ağrı başladı Ara ara göğsüme vuran bir ağrıydı başta Hani sütüm gelecek artık ya da bebek güldüğü için kavurgama baskı yapıyor diye düşündüm eşim Hatta o gece biraz ovaladı ve yattık Ağrı hiç geçmedi böyle hani Dayak yersiniz de darbe alırsınız da böyle ağrınız olur ya öyle bir ağrıydı sonra Dün gece de aynı şekilde Ağrı devam etti ama karın ağrım ve Bebeğimin hareketlerinin azalması beni daha çok endişelendirdiği için o kaburgamdaki ağrıyı biraz göz ardı ettim açıkçası ardından Allah’ıma çok şükür karnımdaki ağrı geçti ama şu an bugün kaburgamdaki Ağrı çok şiddetlenmeye başladı artık ne yapacağımı şaşırır oldum karnımdaki Ağrı geçti diye sevinirken bir yandan kaburgamdaki ağrı beni korkutmaya başladı böyle kolum orama baskı yaptığında bile acıyor değdiğinde bile Biraz önce nefesimi Keser derecede bir sancı göğsüme girdi yatakta asla hareket edemedim nefes alamadım resmen bayılacak gibi oldum Eşim çok hasta Acile gitti Onu da uyandırmak istemedim günlerdir uykusuz diye açıkçası bugün acile gidecektik Ağrı dayanabilir gibiydi Hatta ben yürüyüş yapmak falan istedim dışarıya çıktık belki hava almak iyi gelir diye düşündüm ama Ağrı hep vardı hiç geçmedi hep devam etti ama dayanabiliyordum Ama şu an dayanamayacak kadar artmaya başladı dediğim gibi bugün 3 gün ve her geçen dakika beni zorluyor nedir nasıldır anlayamıyorum Ağrı bayağı bir kalp krizi gibiydi inanın abartmıyorum iki Küçük çocuğum var biri 3 biri 4 yaşında eşim hasta Şu an kalkıp acile gidemiyorum biraz evham da yapmak istemiyorum buradaki sizlere sormak istedim Hani bilen bu durumu Yaşayan birileri var mı diye inanın kaburgalarım göğsüm felaket durumda bu durumun sol tarafında olması beni acayip korkutuyor iki tarafında da olsa diyeceğim bebekten kaynaklı veya sütüm geldiği için Ama sadece sol tarafında umarım postumu görür bana bilgi verirsiniz yani tecrübelerinizi bilgilerinize ihtiyacım var Gerçi sabahı bekleyip acile gitmeyi düşünüyorum ama korkmaya başladım inanın şu an uyuyamıyorum yatamıyorum