duyguebuhan 8 haftalık gebeyim ilk başlarda bulantım yoktu yeni yeni çok yoğun bulantım oluyor başka bi sıkıntıdan olmaz dimi 🥹
Fatmanur_0416 duyguebuhan bende 9+4 benim baştan beri vardı ama bu son 1 ya da 2 haftaya yakın aşırı derecede olmaya başladı doktora gittiğimde sıkıntı yoktu yani normal demişti senin de normal bence endişe etme yani 😊
Mihrasina_ duyguebuhan benimde öyle oldu canım 8. Haftada çok arttı şuanda Prilam kullanıyorum ona rağmen aç kalınca baya bulantım oluyor
duyguebuhan Ay açken bi ayrı doyuruyorum kendimi o zaman bir ayrı ne yapacağımı şaştım kaldım uyuyamıyorum dinlensem dinlenmiş hissetmiyorum mide bulantısı çok kötü bişeymiş🤢🥹