Merhaba, 24. haftamdayim normalde de midemde helikobakteri ve gastrit olduğu için ağız kokum vardı, antibiyotikten sonra kudret narı denerken hamile kaldım. Son zamanlarda ağız kokumda artış var çözümü olan var mı hamilelik döneminden sonrası için de olur. Baya zor bı durum bilgisi tecrübesi olan varsa acil yardımcı olursa mutlu olurum lütfen🙏